Samat oireet kun oli omassa ja vikana se imusarjan takapäässä sijaitseva huohottimen ventiili vai mikä se nyt oli.
Näköjään kestää sen noin 200tkm ja on vaihtovalmis. '
Aloita suoraan sen vaihdolla.
Tätä minäkin ajattelin
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Laittakaas joku ihan step by step -ohje, kuinka nuo venakopan tiivisteet vaihdetaan? Tiedän tämän olevan yleinen oire Bemareissa, joten kai joku on ne itse vaihtanutkin. Mitä tarkempi ohje, sen parempi. Hyvää olisi tietää kaikki tärkeät seikat, tarvittavat uudet osat/tiivisteet ja miten nuo kopat tuolta M62 motista purkaantuvat? Hinta-arvio kyseiselle operaatiolle olisi tietysti plussaa. Itsellä tulee jossain kohtaa noiden vaihto eteen, kun tulppien vaihdon yhteydessä havaitsin, että kuskinpuoleinen tiiviste vuotaa jo hiukan, sekä repsikan tiiviste hieman. Kumpikaan ei vuoda vielä akuutisti, eikä välttämättä aiheuta ongelmia vielä vähään aikaan, mutta olisi ne nyt hyvä saada jossain kohtaa kuntoon, kunhan aikaa riittää.
Samat oireet kun oli omassa ja vikana se imusarjan takapäässä sijaitseva huohottimen ventiili vai mikä se nyt oli.
Näköjään kestää sen noin 200tkm ja on vaihtovalmis. '
Aloita suoraan sen vaihdolla.
Paljonko makso tollanen ja on ilmeisesti tilaustavaraa Wetteriltä?
Elikkä tossa mulla on kans sellanen juttu, kun auto on sammuksissa niin alkaa kuskin oven paikkeilla ulkopuolella haisee jonkun ajan päästä bensa.
Pohjan letkut on tutkittu nosturilla et on ehyet ( ja nehän kulkee vielä vissiin vänkärin puolella ??), ei haise ajossa /tyhjäkäynnillä, ei vaikutusta onko tankki täys / tyhjä ??
Auto: E38 750il 1/99, EDC ja tasonsäätö
Kysymys: madallusjouset + tasonsäätö; jos autossa on tasonsäätö, niin onko jouset erilaiset kuin autossa, jossa EI ole tasonsäätöä? Esim Eibachin 30/25 jouset sopii valmistajan mukaan tasonsäädön+EDC kanssa, mutta Vogtlandin 30/30 jouset EI sovi valmistajan mukaan tasonsäädöllisiin autoihin... Jotenkin kuvittelin, että tuolla Niveauregilerungilla ei ole paljon tekemistä jousien kanssa.
Vogtland Sportfedern 30mm BMW 7 E38, 730i - 750i, iL-Version, ohne Niveaureg. , Baujahr: 06.94>11.01 , Hinweis: 1, 21
Mit TÜV Gutachten
Eibach Sportfedern Pro-Kit 30/25mm BMW 7er E38 (7/G) 730i, 740i, 750i, inkl. EDC , Baujahr: 10.94 - 11.01 , Achslast:1230/1370kg/ , Hinweise: A, 20
Paljonko makso tollanen ja on ilmeisesti tilaustavaraa Wetteriltä?
Tais olla noin 40€, en muista tarkaan kun samalla tuli muitakin osia. Tiiviste pitää muuten ottaa erikseen.
Eli kuvasta http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...nifold_system/
osat 2 ja 5. Sen tulpan osa 7 saaat siitä vanhasta jonka irroitat.
Ja masrmori tiskiltähän se on haettava. :think
Elikkä tossa mulla on kans sellanen juttu, kun auto on sammuksissa niin alkaa kuskin oven paikkeilla ulkopuolella haisee jonkun ajan päästä bensa.
Pohjan letkut on tutkittu nosturilla et on ehyet ( ja nehän kulkee vielä vissiin vänkärin puolella ??), ei haise ajossa /tyhjäkäynnillä, ei vaikutusta onko tankki täys / tyhjä ??
Kannattaa tarkistaa moottorin takapäästä polttoainekiskoon kiinnittyvät bensaletkut.
Onkos autossa Webastoa? Webasto sijaitsee kuskin etusisälokasuojan takana ja sen polttoaineputki sijaitsee pohjassa vasemmalla puolella.
Auto: E38 750il 1/99, EDC ja tasonsäätö
Kysymys: madallusjouset + tasonsäätö; jos autossa on tasonsäätö, niin onko jouset erilaiset kuin autossa, jossa EI ole tasonsäätöä? Esim Eibachin 30/25 jouset sopii valmistajan mukaan tasonsäädön+EDC kanssa, mutta Vogtlandin 30/30 jouset EI sovi valmistajan mukaan tasonsäädöllisiin autoihin... Jotenkin kuvittelin, että tuolla Niveauregilerungilla ei ole paljon tekemistä jousien kanssa.
Vogtland Sportfedern 30mm BMW 7 E38, 730i - 750i, iL-Version, ohne Niveaureg. , Baujahr: 06.94>11.01 , Hinweis: 1, 21
Mit TÜV Gutachten
Eibach Sportfedern Pro-Kit 30/25mm BMW 7er E38 (7/G) 730i, 740i, 750i, inkl. EDC , Baujahr: 10.94 - 11.01 , Achslast:1230/1370kg/ , Hinweise: A, 20
Tasonsäädöllisessä autossa takaiskarin hydrauliikka kantaa pääosin perän painon jousen sijasta.
Ilmeisesti ilman tasonsäätöä olevassa autossa on jykevämmät takajouset.
Comment