JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Kiitoksia hyvistä vastauksista, täytyy selvitellä asiaa ja hankkia livedataa mitä moottorissa tapahtuu, kunhan töiltäni ehdin.
Ajossa ei ole tilannetta seurattu vielä ja Carlyn kohdalla homma on varmasti arvailua joten lisätietoa tarvitaan.
Njet, se takalambda ei säädä yhtään mitään. Etummaisen lambdan jännite rikkaan puolella, 99% varma suutinvika.
Etu toki piti kirjoittaa. No, hyvä että korjasit. Suutin voisi olla kyllä hyvä kohde, jälleen livedatalla todettuna niin osaa kohdistaa oikeaan sylinteriin.
Livedatan puolella oxygen sensor voltage 1 ja 2 näyttää 4.83 arvoa mikä on paikallaan, ei siis seilaa.
Käynti normaali. Pakokaasutesti hieman rikkaalla.
Lambdavika? Vai voisiko viitata johonkin muuhun? Isot kiitokset jos joku viitsii kirjoitella.
B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Vikakoodit sai poistettua, eikä tullut takaisin read komennollakaan. Yksi omituisuus kuitenkin jäi: Kun autosta sammuttaa välillä virrat ja lukee koodit niin samat lambda vikakoodit ovat edelleen näkyvissä. kokeilin useamman kerran poistaa ja lukea, ei mitään näkyvissä mutta aina virtojen katkaisun jälkeen koodit tulee näkyviin. Mikähän mättää?
Onko autolla ajettu huollon jälkeen, jotta lambdat ehtivät adaptoitua? Paljonko niillä vielä vaihtamattomilla lambdoilla on ajettu, ja mikäli on alkuperäiset edelleen, niin onko ollut ajatusta vaihtaa muitakin samalla? Kuluvia osiahan nekin ovat.
B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Lambdan vaihdon jälkeen käytetty n. 5-10 min.
Täytynee vaihtaa toinenkin lambda, koska Livedatan puolella oxygen sensor voltage edelleen paikallaan vaihtamattomassa lambdassa. Uuden lambdan arvo lähti seilaan niin kuin pitääkin.
Täytynee vaihtaa toinenkin lambda, koska Livedatan puolella oxygen sensor voltage edelleen paikallaan vaihtamattomassa lambdassa. Uuden lambdan arvo lähti seilaan niin kuin pitääkin.
Kuvauksesi perusteella sen toisenkin lambdan vaihto on ajankohtainen, koska jännitteet todellakin seilaavat jatkuvasti ajossa kun anturi on toimintakykyinen.
B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Comment