Kai tähän ketjuun voi laittaa kytkin juttujakin?
Pitäisi löytää talvipulkkaan joku budjetti kytkin m50 ja gs6-37dz laatikon väliin. Mulla on jo sre 618 asetelma ja luulin että pystysin käyttämään m20 vauhtipyörää, mutta tuota vauhtista ei ilmeisesti pysty tuon laatikon kanssa käyttämään? Onko tähän olemassa mitään edullista Bolt on pakettia mikä kestäisi vaikka 500nm? Vai teetänkö vaan uuden vauhtipyörän tuolle 618 asetelmalle.
Kunnossa oleva suht tuore vakio kaksoismassapyörä kestää 500nm tai jopa enemmän, sitä en tiedä kuinka kauan tai riippuu kai vähän käyttäjästäkin vakio kytkimeen sintterilevy nii eipä luistele
Eikun paineasetelmat passaa aika hyvin ristiin bensojen kaksoismassoihin. En tiiä koko vauhtipyörästä.
Itse esim laitoin m47 koneisen X3:n paineasetelman ja kytkinlevyn omaan autoon 37DZ:n kanssa. Tuo paineasetelma on melko jytky verrattuna m52tu:n omaan, ja huhujen mukaan pitää yli 600Nm:
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Eikun paineasetelmat passaa aika hyvin ristiin bensojen kaksoismassoihin. En tiiä koko vauhtipyörästä.
Itse esim laitoin m47 koneisen X3:n paineasetelman ja kytkinlevyn omaan autoon 37DZ:n kanssa. Tuo paineasetelma on melko jytky verrattuna m52tu:n omaan, ja huhujen mukaan pitää yli 600Nm:
Kai tähän ketjuun voi laittaa kytkin juttujakin?
Pitäisi löytää talvipulkkaan joku budjetti kytkin m50 ja gs6-37dz laatikon väliin. Mulla on jo sre 618 asetelma ja luulin että pystysin käyttämään m20 vauhtipyörää, mutta tuota vauhtista ei ilmeisesti pysty tuon laatikon kanssa käyttämään? Onko tähän olemassa mitään edullista Bolt on pakettia mikä kestäisi vaikka 500nm? Vai teetänkö vaan uuden vauhtipyörän tuolle 618 asetelmalle.
Onnistuukohan tämä yhdistelmä tehdä jos laittaa dieselistä koko kytkinpaketin, vauhtipyörineen päivineen, m57 vauhtipyörä menee ilmeisesti ainakin m5x moottorin perään, käyköhän m47 pyörä myös:think Yksi m47n2 kytkin/vauhtis paketti olis melkein naapurissa sopurahaan.
Mikäs kytkin sit kannattais laittaa jos käyttää tollasta 10 boorista laatikkoa vakio m52tu kaksoismassalla, joku m47/57:skan perästä oleva ? Esim e39 530d
Edit: ei taida käydä tota 10 boorista kytkinakselia on kahta eri paksuutta, nää pikku getragit on sitä pienempää.
Tehtaan speksi taitaa alkaa 0.025 ellen väärin muista
Moottorina m20b25 m21 kampuralla mutta olettaisin että samaa luokkaa m50 kanssa välykset.....? Laitoin tähän topikkiin kun arvelin että tätä saattaa joku vielä lukeakin
Oisko täällä ketään kellä ois sanoo mitään että mikäs tota mun plx multigauge laajakaistamittaria oikeen vaivaa kun kosketusnäyttö ei reagoi mihinkään millään tavalla.
On muuten niin kiinalainen ja himpula laite että ei oo tosikaan.
On muuten niin kiinalainen ja himpula laite että ei oo tosikaan.
Ongelmaan en osaa sanoa, mut joo tuoreemmat versiot on kyllä just tommosia Mulla on joku lsu4.2:n aikanen plx ja se on kyllä jämyn olonen kampe. Kotelokin on täys alumiinia jne. Mut nuo uusimmat on kyllä melko cost reduction kierroksen käyny ja alkaa olla niin halvalla tehty kuin kiinasta onnistuu. Ohjaimen kotelokin on muovia ja tasoa atrian voileipäkinkkun rasia.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment