Originally posted by peto2
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Morkai View PostJep, E-boksin pohjalla vettä.. siellä on pyyhkijän releet ja abs/asc-releet.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMissä tämä boksi sijaitsee?sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostSe on se boksi konehuoneessa, jossa sijaitsee sulakkeet, dme, egs jne. Pohjalla on vedenpoistoreikä, joka tahtoo mennä tukkoon ja sitten tulee kaikenlaisia ongelmia kun vedenpinta alkaa nousemaan.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostEikös se 11-11,5 ruttu riitä jos vähän kansista höylää. Siis jos tekee 4-4,4 koneen.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
m60b40:
13: Lambdasondesignal sonde 1.
201 & 203: Lambdaintegrator bank 1 & 2.
Eilen:
Yht'äkkinen käyntihäiriö lämpimällä moottorilla, tyhjäkäynti alkoi vajoamaan eikä tahtonut pysyä käynnissä ilman kaasua. Kävi nätisti, ei hirvittävää röpeltämistä, vaan vaikutti kuin ei saisi välillä ainetta ja sammuisi siksi. Lähti joka kerta heti uudelleen startatessa käyntiin, sammui melkein joka kerta kun päästi tyhjäkäynnille, viimeistään 30sek kuluessa. Pintakaasulla pientä hyytymistä, isolla kaasulla suht normaali toiminta.
Tänään:
Pari sekuntia tavallista pidempi starttaus, käy huonosti, savuttaa, ei kuitenkaan sammunut kertaakaan parin minuutin aikana (kone ei siis paljoa ehtinyt lämmetä). Pidempään ei kehdannut tuossa kerrostalon pihassa kärytellä.... siinä nyt saisi varmaan edes konepeltiä avata
Inpa antoi yllä mainitut koodit eilisen jäljiltä, joista integrator-koodit palasivat tuon tyhjäkäynnin aikana. Alkuun olivat sporadic, ja nyt staattisia. Ajamassa en ehtinyt käymään
Vaikea uskoa siihen että lambda(t) olis yks kaks kakkina, saiskohan se jostain välistä yks kaks vähän ilmaa :think Melkein laahustettava johonkin muualle tuo auto ennenkuin pääsee enemmän roplaamaan ja käyttämään, menee ensi viikkoon varmaan on tässä tullut selattua suunnilleen kaikki foorumin käyntihäiriötarinat...pää menee sekasin...
Autolla kun muutenkin on ongelmaa Inpan(kin) kanssa keskustelussa (väylää jumissa tms, on kokeiltu usealla pc:llä, piuhalla ja softalla) niin sit tuo moottorin liven seuraaminen katkeilee myös jatkuvasti. Jotain ehdin napata, mutta paljon jäi nappaamatta ja näkemättä...
Kertookos nämä nyt yhtikäs. Adaptioarvot 0 ja -76?
_____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
-
Originally posted by mixxis View Postm60b40:
Eilen:
Yht'äkkinen käyntihäiriö lämpimällä moottorilla, tyhjäkäynti alkoi vajoamaan eikä tahtonut pysyä käynnissä ilman kaasua. Kävi nätisti, ei hirvittävää röpeltämistä, vaan vaikutti kuin ei saisi välillä ainetta ja sammuisi siksi. Lähti joka kerta heti uudelleen startatessa käyntiin, sammui melkein joka kerta kun päästi tyhjäkäynnille, viimeistään 30sek kuluessa. Pintakaasulla pientä hyytymistä, isolla kaasulla suht normaali toiminta.
Tänään:
Pari sekuntia tavallista pidempi starttaus, käy huonosti, savuttaa, ei kuitenkaan sammunut kertaakaan parin minuutin aikana (kone ei siis paljoa ehtinyt lämmetä). Pidempään ei kehdannut tuossa kerrostalon pihassa kärytellä.... siinä nyt saisi varmaan edes konepeltiä avata
Inpa antoi yllä mainitut koodit eilisen jäljiltä, joista integrator-koodit palasivat tuon tyhjäkäynnin aikana. Alkuun olivat sporadic, ja nyt staattisia. Ajamassa en ehtinyt käymään
Vaikea uskoa siihen että lambda(t) olis yks kaks kakkina, saiskohan se jostain välistä yks kaks vähän ilmaa :think Melkein laahustettava johonkin muualle tuo auto ennenkuin pääsee enemmän roplaamaan ja käyttämään, menee ensi viikkoon varmaan on tässä tullut selattua suunnilleen kaikki foorumin käyntihäiriötarinat...pää menee sekasin...
Autolla kun muutenkin on ongelmaa Inpan(kin) kanssa keskustelussa (väylää jumissa tms, on kokeiltu usealla pc:llä, piuhalla ja softalla) niin sit tuo moottorin liven seuraaminen katkeilee myös jatkuvasti. Jotain ehdin napata, mutta paljon jäi nappaamatta ja näkemättä...
Kertookos nämä nyt yhtikäs. Adaptioarvot 0 ja -76?
edit: Maffivika näissä ilmenee sillälailla, että päästää kaasulta niin sammuu. Maffin piuhan ottaa irti, niin pitäs toimia normaalisti jos vika oli siinä.Last edited by Morkai; 11-10-2013, 20:47.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Mistäs kannattaisi hankkia tiivisteet kun tarve olisi m62b44 alakerran tiivistesarjalle sekä m60b40 yläpään tiivistesarjalle.
Tarkoituksena tehdä siis sekasikiö noista, ja jakopää tulee m60:stä, joten tiivisteet jakopäähän sen mukaan. vai käykö jakopään koppien tiivisteet keskenään ristiin m60/m62?
M62:ssa yläpään tiivistesarja vaihtuu 8/98 jotenkin erilaiseksi, mitä eroa koneissa on?
Vähän tein googletuksia ja kyllähän noita maailmalta saa, tosin Ebay antoi aika laihan tuloksen. Myös schmiedmann myy ko. tavaraa.
Mutta mistä noita saa halvimmalla ja järkevällä toimitusajalla? kl on varmaan hinnan takia pois pelistä. onko väliä mitä merkkiä laitetaan?
Jos jollain on asiaan vinkkiä, niin otetaan vastaan, otetaan vastaan.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Edellistä kompaten.
Yläpään tiivistesarja ALPINAn 4,6l moottoriin. Mikä tuohon nyt kannen tiivisteeksi kannattaisi valita, M62B46 vai S62B50 tiivisteet? Vai onko joku muu, esim. onko aftermarket tiivisteet tuossa paikassa parempia (eli käyttävätkö ahdetuissa e39 M5:ssä vakiotiivisteitä vai jotain jytympää?).
Toimitusajalla ei väliä, kunhan kevättalveksi saisi.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by Daa Daa View PostPaikallisen varaosaliikkeen kautta saivat hommattua m60b40 moottoriin Victor reinzin täydellisen tiivistesarjan ilman kansipahveja, ei löytynyt miltään tukkurilta suomesta vaan joutuivat tilaamaan suoraan tehtaalta. Hinta oli muistaakseni noin 280e.
Tiedä sitten miten paljon puuttuu verrattuna Victor reinzin sarjaan.
bemmeri, varmista oikea tiiviste tuolta.
[email protected]Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMistäs kannattaisi hankkia tiivisteet kun tarve olisi m62b44 alakerran tiivistesarjalle sekä m60b40 yläpään tiivistesarjalle.
Tarkoituksena tehdä siis sekasikiö noista, ja jakopää tulee m60:stä, joten tiivisteet jakopäähän sen mukaan. vai käykö jakopään koppien tiivisteet keskenään ristiin m60/m62?
Kannattaa säästää M60 kansipahvin jakopää-osa, sen joutuu käyttämään uudelleen (tai hommaamaan paksua tiivistepaperia), M62 kansipahvissa ei ole tuota uloketta.- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostTiedä sitten miten paljon puuttuu verrattuna Victor reinzin sarjaan.
Tuossa Victor reinzin sarjassa oli kaikki, imusarjan päätytiivisteistä, pakosarjojen ja pakoputken välisiin tiivisteisiin saakka.
Edittiä: jannmannin mainitsemassa sarjassa on vain moottorin lohkoon tulevat tiivisteet, eli puuttuu kaikki kansiin ja imusarjaan tulevat tiivisteet.Last edited by Daa Daa; 25-10-2013, 11:28.
Comment
-
Comment