Originally posted by Cell
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Toki, mutta usein liittimen luovuttajaksi on hommattu toinen boksi. Jos ei, niin sitten ei paljoa kokeilla.
Kuitenkin, jos releen pohjastakaan ei saa käynnistettyä pumppua hyppylangalla, on vika jossain muualla.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostMahtaako 5kg vauhtipyörä olla jo liian kevyt ? Miten lie akselin värähtelyt. Vaikka ei toi 3l kasin akseli nyt kovin heikolta vaikuta. Onko jollain kokemusta noin kevyestä vauhtipyörästä?
Lisäähän 765 siihen massaa melkoisesti.
Orkkis vauhtis painaa reilu 17kg.:think€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postaika paljon muuttuu akselin painojakauma prosentualisesti. mut ei se taija siitä akselista jäähä kiini on se meleko järeetä tavaraa.
Max kierrokset on kuitenkin maltilliset 7500rpm.
Onkos sulla hajua paljonko voi vakioveiveillä kierrättää turvallisesti ?Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View PostNiin muualla kuin boksissa?
jos ei niin silloin vika on poksin ja johtosarjan välillä.
paras tapa olisi saada tietoon poksilta lähtevä virta millä herätetään rele et tuleeko siihen virta eli saa poksin mahdollisen vian katottua onko siinä vika jos megalta lähtevässä (kuvassa pin 37 ) ei tule virtaa niin silloin se vika on poksissa jos taas siihen tulee virta niin sitten se on polttoaine pumpun ja poksin liittimen välillä vika.
edit :kuva on vain ms3 kytkentä kaavio ei pidä aikkaansa oem dme kanssa.Last edited by 2bar..ahhh; 08-05-2014, 15:40.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View PostKyllähän sinne virta tulee ku virrat on päällä. Enhä mää vittuakaaa tommosella kaaviolla tee ja nään koneelta kaikkia alkuperäset sähkökaaviot. ja polttoaine pumpun liittimeen mihin virran pitääki tulla niiin virta tulee startatessaaLast edited by 2bar..ahhh; 09-05-2014, 08:28.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Mitkähän tulpat tuohon m60\62 sekasiköön laittais? Vaikuttaako putistussuhteen nousu tähän asiaan? Briskistä on ollut puhetta mutta ovat aika kalliit. Yksi vaihtoehto on laittaa m60 tai m62 suositellut vakiotulpat.
Jos jollakin on asiaan minkäänlaista kokemusta niin tänne vaan.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMitkähän tulpat tuohon m60\62 sekasiköön laittais? Vaikuttaako putistussuhteen nousu tähän asiaan? Briskistä on ollut puhetta mutta ovat aika kalliit. Yksi vaihtoehto on laittaa m60 tai m62 suositellut vakiotulpat.
Jos jollakin on asiaan minkäänlaista kokemusta niin tänne vaan.
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMitkähän tulpat tuohon m60\62 sekasiköön laittais? Vaikuttaako putistussuhteen nousu tähän asiaan? Briskistä on ollut puhetta mutta ovat aika kalliit. Yksi vaihtoehto on laittaa m60 tai m62 suositellut vakiotulpat.
Jos jollakin on asiaan minkäänlaista kokemusta niin tänne vaan.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
BKR6EK ja BKR6EQUP taitaa olla sekä M60, että M62 vakiotulppa. Eivätkä noi oikein muilla tasasesti käykään. En heti usko, että noiden suhteen tulis ongelmia.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Mikäs on m6x koneissa vauhtipyörän kiinnityspulttien koko? Siis pituus ja halkasija ja kierre. Vanhat meni jo roskiin ja real ei nopeella silmäyksellä kerro.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment