Originally posted by Bessi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Millasella järjestyksellä tarttis lähteä liikkeelle kun vetää mosse laihalle...
Toimi hienosti muuten mutta ei lähde kylmänä käyntiin ja antureita tuli tutkittua sekä imupuolta putsattua öljystä joka johti seuraavaan.
Seokset menee laihalle sekä tyhjäkäynnillä että ahdoilla.
Venojen säädön jälkeen iski pahiten vastapalloon remontti, nyt käy muuten hienosti kun saa käymään ja menee tasakaasulla nätisti mutta kun hiukan painaa lappua lattia kohden ja alkaa ahdot nousemaan niin heti vetää laihalle sekä tyhjäkäynti laihalla.
Kertova b.paineensäädin 3bar asetettuna ja määrämittaria rukkailtu eikä tunnu auttavan.
Kokoonpanona M20B20 mosselman lastulla sekä 200cc siittimillä kertovalla säätimellä ja 2,5L yläkerralla.
APUVAAKulkineet:E61 525döö
ex: 320i e30 -85 upeecupee x 2, 316i e36 -97 sedan,E34 525tdsa Toukka, 520 Mosselman -89,e34 525iA,530i Touring manuääl,535i Sedan -89,525i Sedan -92,320i upeecupee rotta -86, E30 325 stroukki, jne...
-Pori Connection-
bemarilla ajaminen fiestan jälkeen on vähän kuin palkallinen vapaapäivä töistä...
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostM20B25 kampura.
edit. eli tässä tapauksessa sen kertoi tuo H75. (H75=75mm isku)
Niin mä vähän meinasinkin. Etasta piti olla...
No entäs männät?
Lohkossa merkinnät 27 6K A eli pitäis olla 11 puristeiset?
Nuo toiset pitäis olla 9.7 puristeiset? Erottaako niitä kuvista?
Last edited by Coooper; 21-03-2011, 16:51.E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Oikeat männät on todennäköisesti tosiaan 9.7:1, mutta vasemmat näyttäisi enemmänkin 9.0:1 männiltä. Voitko antaa ne merkinnät sieltä männän sisältä?
edit. 9.0:1 männissä tuo monttu on 3.5mm syvä, 10.2:1 männissä muistaakseni 2mm ja 11.0:1 männissä on 0.65mm korkea patti.Last edited by Jasu; 21-03-2011, 17:16.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostOikeat männät on todennäköisesti tosiaan 9.7:1, mutta vasemmat näyttäisi enemmänkin 9.0:1 männiltä. Voitko antaa ne merkinnät sieltä männän sisältä?
Tosiaan ois nyt m20b25 kampura myynnissä ja tilalle pitäs saada 81 iskunen.
Edit: ~2.3mm syvä monttu näissä männissä.
Last edited by Coooper; 21-03-2011, 17:27.E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostNumero täsmää KS:n 9.0:1 mäntään. Eli niitä on hieman laesta sorvattu.
Edit: voisko sitä olettaa että nois ois sitten lähelle 10 puristeiset? Paljonkos puristuksia jäis 81mm kampura, 130mm veivit ja 885 kannella?Last edited by Coooper; 21-03-2011, 17:57.E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by Coooper View PostNyt tässä on kyllä taas niin hämillään kaikesta että tie itkeäkkö vai nauraa.
Edit: voisko sitä olettaa että nois ois sitten lähelle 10 puristeiset? Paljonkos puristuksia jäis 81mm kampura, 130mm veivit ja 885 kannella?
Mittaa nyt vielä varmuudeksi se montun halkaisija ylhäältä.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostLähelle 8 mennään.
Mittaa nyt vielä varmuudeksi se montun halkaisija ylhäältä.
60mm ihan tuosta reunasta ja montun pohjalta ~47mm. Joka tapauksessa liian alas jäis kun vaparikäyttöön tulisi.E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by Coooper View Post60mm ihan tuosta reunasta ja montun pohjalta ~47mm. Joka tapauksessa liian alas jäis kun vaparikäyttöön tulisi.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostKyllä se tuollakin toimisi, kun vain ottaa lohkosta sen verran että mäntä tulee tasan tai hieman yli tason. Omassa vanhassa 2.7:ssa (etan 9 puristeinen alakerta josta otettu 1.5mm pois, 325 vakio yläpää ruiskuineen) lopullinen puristussuhde n. 8.8:1, jarrutettiin penkissä 166hv takarenkailta. Aiemmin samassa penkissä vakio 325 koneella 131hv renkailta.
Liikaa vaihtoehtoja, tiedä mitenkä tekis.E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by Coooper View Postniin joo, mutta kun nyt joskus alkaa tekee ni oishan se kiva saada sinne 10 tuntumaan. Kummatkos noista männistä nyt ois järkevämmät? Molemmissa tapauksissahan joutunee lohkosta ottamaan siivun pois? Tai mitä jos hommaiskin 731 kannen b25 venttiileillä niin tarviiko sillon ottaa lohkosta pois?
Liikaa vaihtoehtoja, tiedä mitenkä tekis.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostAiotko käyttää tuota etan lohkoa? Jos niin ja se on stanttu korkeudella, tasosta pois 1.5mm ja pistät nuo 9.7:1 männät (helmaa saattaa joutua lyhentämään). Niillä tulee 10.4:1 rutut.E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
Comment