Originally posted by Coooper
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jasu View PostJuuri näin.
Edit: Vielä semmonen että käykö nuo männänrenkaat noihin 9.7:1 mäntiin?Last edited by Coooper; 21-03-2011, 19:15.E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostLöytyikös tuota 86-iskuista kampuraa muusta vehkeestä kuin S50:stä?
Ja mites sen naittaminen M20-lohkon kanssa menikään?
Comment
-
-
Originally posted by ZoMbiE View PostTuota vaihtoehtoa en sen tarkemmin ole tutkinut, mutta näin muistelisin että kampuran osalta muuten käy, mutta kiertarinkaulat on isommat.
Comment
-
-
Originally posted by Coooper View PostMitenkäs kun tuossa vanhemmassa b20 vauhtipyörässä ei ole tätä "nastaa" mikä löytyy b25 vauhtiksesta. Tarviiko sellanen sinne kehälle saada? Vai toimiiko ilman?
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostMutta eikös esim. jenkki-mallissa ollut samat kuin M20?
Comment
-
-
Terveeks kaikki M20 rakentelijat.
Selasin useaan otteeseen koko ketjun läpi ja kaipaisin edelleen hieman apuja tai vinkkejä omaan projektiin.
Tarkoitus olisi tehdä kone joka sopisi paremmin automaatin kanssa kun tuo väännötön m20b25 8.8 KAT.
Elikkäs M52B28 kampura olisi tarkoitus istuttaa 256E1 lohkoon ja käyttää 130mm kankia. Lohkossa on ilmeisesti 9.7 männät joita voisi käyttää tai sitten löytyy Mahle 84V115 männät jotka on ilmeisesti 8.8 puristeiset.
Olenko ymmärtänyt että 9.7 männillä puristukset nousevat yli 10? ja 8.8 männillä puristukset jää alle 10?
Jos olen taas ymmärtänyt oikein niin mitä korkeammat puristukset niin sitä jyrkempi nokka olisi tarpeen, mikä taasen tappaa väännön alakierroksilla. Eli kun automaatilla niitä huippukierroksia ei juuri tule käytettyä, niin olisiko 8.8 männillä tehty matalapuristeinen vaihtoehto parempi ja onnistuuko vakionokan käyttö? Mitään älytöntä nokkaa en voi kuitenkaan käyttää koska auto on vähäpäästöinen ja mitä luultavammin Motronic on ja pysyy. Tosin uudelleenohjelmointi on edessä.
Kiitos ja anteeksiE53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber MetallicEX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91
Comment
-
-
Originally posted by /PETE/ View PostTerveeks kaikki M20 rakentelijat.
Selasin useaan otteeseen koko ketjun läpi ja kaipaisin edelleen hieman apuja tai vinkkejä omaan projektiin.
Tarkoitus olisi tehdä kone joka sopisi paremmin automaatin kanssa kun tuo väännötön m20b25 8.8 KAT.
Elikkäs M52B28 kampura olisi tarkoitus istuttaa 256E1 lohkoon ja käyttää 130mm kankia. Lohkossa on ilmeisesti 9.7 männät joita voisi käyttää tai sitten löytyy Mahle 84V115 männät jotka on ilmeisesti 8.8 puristeiset.
Olenko ymmärtänyt että 9.7 männillä puristukset nousevat yli 10? ja 8.8 männillä puristukset jää alle 10?
Jos olen taas ymmärtänyt oikein niin mitä korkeammat puristukset niin sitä jyrkempi nokka olisi tarpeen, mikä taasen tappaa väännön alakierroksilla. Eli kun automaatilla niitä huippukierroksia ei juuri tule käytettyä, niin olisiko 8.8 männillä tehty matalapuristeinen vaihtoehto parempi ja onnistuuko vakionokan käyttö? Mitään älytöntä nokkaa en voi kuitenkaan käyttää koska auto on vähäpäästöinen ja mitä luultavammin Motronic on ja pysyy. Tosin uudelleenohjelmointi on edessä.
Kiitos ja anteeksiMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Bemssi View PostMinkälaista pakoputkee ootte tehny e30 325 vakio pannuihin? Itse suunnittelin peltisatsin perään yhden 2.5" putken kahdella vaimentimella? Minkälaista te muut olette tehneet?
Tämän ja tuon edellisen viestin voipi modet kumittaa bittiavaruuteen. Kiitos.Last edited by Daa Daa; 08-04-2011, 09:34.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostRiippuu ihan siitä että mikä Motronic sulla on? Onko sulla laatikossa siis anturit?E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by Coooper View PostMitenkäs kun tuossa vanhemmassa b20 vauhtipyörässä ei ole tätä "nastaa" mikä löytyy b25 vauhtiksesta. Tarviiko sellanen sinne kehälle saada? Vai toimiiko ilman?Originally posted by Coooper View Post1.3 -88 vuoden auto. Laatikosta en löytäny ku yhen anturin täyttötulpan yläpuolelta.
Comment
-
Comment