m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • herrakani
    Guest replied
    Originally posted by hirvonen View Post
    miksi pitää olla nonvanos kansi..?
    No siks kun moottorinohjauskin on?

    Leave a comment:


  • hirvonen
    replied
    miksi pitää olla nonvanos kansi..?

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by herrakani View Post
    Kiitos molemmille. Ostetaan: M50B25 NV-kansi.
    Kysyppä nick hansen:lta

    Leave a comment:


  • herrakani
    Guest replied
    Kiitos molemmille. Ostetaan: M50B25 NV-kansi.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by herrakani View Post
    Mikä siin on tiellä? Käykö NV-kansi?
    M54 ja M52tu koneet on aivan erilaisella vesikierrolla. Eivät ole yhteensopivia M52 ja M50 koneiden kanssa. M50 NV kansi menee bolt-on m52 alakerran päälle. Ketjunkiristin pitää vaan kannessa vaihtaa m52 malliseen.

    Leave a comment:


  • biimerrrrville
    replied
    vesikanavissa eroa, googlaa niin huomaat eron. jos m50nv kantta tarkotit niin muistaakseni pitäs käydä.

    Leave a comment:


  • herrakani
    Guest replied
    Originally posted by biimerrrrville View Post
    m54 kansi ei käy single vanos m52:een. tu malliin ehkä ?
    Mikä siin on tiellä? Käykö NV-kansi?

    Leave a comment:


  • biimerrrrville
    replied
    m54 kansi ei käy single vanos m52:een. tu malliin ehkä ?

    Leave a comment:


  • herrakani
    Guest replied
    Pystynkö duunaamaan sellaisen moottorin että laitan M52B28 alakerran ja M54B30 kannen ilman vanosta, M50B25 imunokat ja 405- tai 173-loppuisen NV moottorinohjauksen?

    Leave a comment:


  • Skarpa
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Äänet saa hyviksi muuttamalla moottoria, ja kovemmiksi muuttamalla putkistoa.
    Hyvät äänet on makuasia mutta selkee ero kutosen äänissä on riippuen käyttääkö putket yhdessä vai ei, vaikkei äänenvoimakkuus muuttuiskaan.

    Leave a comment:


  • Skarpa
    replied
    Edit: Tupla

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Äänet saa hyviksi muuttamalla moottoria, ja kovemmiksi muuttamalla putkistoa.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    mulla on 1-3 ja 4-6 SYL omat putket alusta loppuun. yhteisessä keskipöntössä ne vaan mene reikäputkella. tehoa enemmän kuin vakio koneessa ja äänet on hyvät

    Leave a comment:


  • Skarpa
    replied
    Tuossa sinun putkistossahan on vain yksi katti niin nuo putket yhdistyy tuossa katissa. En kyllä tiedä ajaako se äänien suhteen saman asian mitä tuo x-pipe
    Jaa, niin muuten mahtaa olla. Ajattelin ensin, että etummainen pönttö on resonaattori ja pienemmät pöntöt katit, mutta toisin päinhän se taitaa kuitenkin mennä. Tää on Schmiedmannin "OEM laatua" oleva putki, joka osui halvalla vastaan. Todennäköisesti yksi katti ajaa akustisesti saman asian kuin X-putki, koska eri putkista tulevat pulssit pääsevät tasaantumaan katissa molempiin jatkoputkiin, mutta teen varmaan X-putken joka tapauksessa. Ajattelin tehdä putkiston etupään rosterista ja sijoittaa X-putken sinne. Saatan sitten myöhemmin vaihtaa tuon Schmiedmannin pätkän pois välistä. Takapätkä on rosteria.

    Edit: perhanan ärsyttävää, kun quote ja edit ei toimi foorumilla kunnolla.
    Last edited by Skarpa; 17-03-2016, 08:48.

    Leave a comment:


  • EMP
    replied
    Originally posted by Skarpa View Post
    No, pakosarjakin on perus kiinan rosteria, joten jätetään hifistely sikseen. Teen X-putken sinne, mihin parhaiten mahtuu. Videoiden perusteella kuuluu aika hyvin taittavan noita korkeampia, terävämpiä taajuuksia pakoäänistä.
    Tuossa sinun putkistossahan on vain yksi katti niin nuo putket yhdistyy tuossa katissa. En kyllä tiedä ajaako se äänien suhteen saman asian mitä tuo x-pipe?

    Leave a comment:

Working...
X