m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Remotion
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Etsivä löytää kyllä. Toki pitää olla valmis maksamaan myös siitä.
    Ite maksoin uudesta vuonna 99 sen 7500mk.

    Niin ja on ainut modi jolla ei menetä alapään vääntöä ja tulee tehoa oikeasti lisää.

    Jos pistää rahat isompaan kaasuläppään, kiinan pakosarjoihin, ilmansuodattimiin, pörinä pönttöihin ja "lastuun". Menee rahaa enemmän kuin tollanen käytetty imusarja maksaa ja tulos on huonompi.
    lol taas e30 tietäjät heittää stooria jumalperspektiivistä...
    Ei se nyt ole ainoa modi jolla ei menetä alapäänvääntöä ja tulee tehoa lisää haloo. Tuollainen imusarja, suunnittelu nykyään lastenleikkiä, tiedetään millä virtauksella pitää toimia, millä taajuudella resonoida, voi suunitella putkien halkaisijat ja pituudet. Ongelma on valmistaa ensimmäinen kappale. Mutta itse en maksais 7500 MARKKAA tuollaisesta, samaan rahaan varmaan saa teetettyä oman identtisen tai paremman, ja sitten M50 sarjaakin luulis että pystyy kaventaa käytäviä jo tuohon rahaan...tai sit pidentää lyömällä joku sovitin väliin.

    En toki ole erimieltä siitä etteikö olis hyvä palikka, mutta ei noita nyt vaan missään myynnissä näy, jos jossain näet niin saa vinkata.
    Last edited by Remotion; 19-02-2016, 20:14.

    Leave a comment:


  • pazq
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Jos on tarkoitus laittaa se s50 mottiin niin ok mutta mxx moottoreihin tuo ei sovi
    Ai prkl unohin tuon pukkien eron eikä tainnu saada edes modaamalla m-moottoreihin käymään. No, ite meinasin jokatapauksessa ne 280 tai 292 nokat kun aika koittaa.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by hirvonen View Post
    Miksi ette hiotuta vakionokkia..
    Niistä pystyy kuitenkin tekemään melko mukavat..
    Ei saa kuin 240 astetta/9,7mm vakio nostimilla.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by pazq View Post
    Eli s50 imunokka hiottavaksi vaan ja alkaa olemaan melkein passeli
    Jos on tarkoitus laittaa se s50 mottiin niin ok mutta mxx moottoreihin tuo ei sovi

    Leave a comment:


  • hirvonen
    replied
    Miksi ette hiotuta vakionokkia..
    Niistä pystyy kuitenkin tekemään melko mukavat..

    Leave a comment:


  • RiZ3*
    replied
    Nokka keskusteluun ois tämmösiä ruotsinpojilla tarjolla.

    http://server.pure-pf.com/webshop2/i...gory&id_lang=1

    Jos hinta on parille niin kuin tiedoissa lukee niin ei ole mielestäni paha.

    Leave a comment:


  • Juchelius
    replied
    Niin ja on ainut modi jolla ei menetä alapään vääntöä ja tulee tehoa oikeasti lisää.

    Jos pistää rahat isompaan kaasuläppään, kiinan pakosarjoihin, ilmansuodattimiin, pörinä pönttöihin ja "lastuun". Menee rahaa enemmän kuin tollanen käytetty imusarja maksaa ja tulos on huonompi.
    Löytyykö jannmannilla tai jollakin muulla dynolappua näytille sen jälkeen kun tuollainen schrick imurarja on pultattu paikalleen? Olisi ihan mielenkiintoinen nähdä.

    Leave a comment:


  • pazq
    replied
    Eli s50 imunokka hiottavaksi vaan ja alkaa olemaan melkein passeli

    Leave a comment:


  • JIPSKI
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Ymmärtääkseni sama kuin tossa s50us koneessa. s52 kun on stroukattu ja jämymmillä nokilla oleva m52, kun s50us on sama m50 koneesta.

    Mut ei nuo tosiaan älyttömän kalliit ole saksasta tilatessa. n.800€ kummatkin nokat yhteensä. Oliko shrick:n nokille kappalehinta tuota luokkaa :think
    halvin schricin imunokka mitä löysin oli 490€. Itsellä on pakonokaksi tulossa nv imunokka ja imunokaksi nyt luultavasti tuo s52 nokka. Ilmoitan pielmeierin hinnan kun vastaavat.

    Tuollaiset löysin toiselta foorumilta:

    S50 cam specs - Intake/exhaust
    Duration 252 / 240
    Lift 10.2 / 9.7

    S52 cam specs - Intake/Exhaust
    " " 252 / 244
    " " 10.2 / 10.2

    Schrick cam specs for 328 - Intake/Exhaust
    " " 252 / 244
    " " 10.2 / 9.5


    edit:385€ toimitettuna
    Last edited by JIPSKI; 18-02-2016, 11:03.

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by JIPSKI View Post
    tyhmä kysymys mut mites s52b32 nokat? näyttäis saavan uusia edullisemmin kun schrickiä.
    Ymmärtääkseni sama kuin tossa s50us koneessa. s52 kun on stroukattu ja jämymmillä nokilla oleva m52, kun s50us on sama m50 koneesta.

    Mut ei nuo tosiaan älyttömän kalliit ole saksasta tilatessa. n.800€ kummatkin nokat yhteensä. Oliko shrick:n nokille kappalehinta tuota luokkaa :think
    Last edited by Pazi88; 18-02-2016, 10:32.

    Leave a comment:


  • JIPSKI
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Kysytäämpä guruilta, että voiko epäsopivat nokat aiheuttaa pahaa tutinaa moottoriin?

    Ongelmana on siis tossa mun e30:ssä oleva turbo m52b28, jonka olen nyt muuten saanut hyvin pelaamaan. Mutta nyt kun kaikki muut ongelmat on selätetty, niin jäljellä on jäänyt paha tutina 2000-4000 alueella. Siis niin paha, että kardaani hakkaa tunneliin ja koko auto tärisee.

    Kone on siis periaatteessa vakio lukuunottamatta ahdinta, suuttimia, m50b20nv imunokkaa pakonokkana ja RE85 polttoainetta. Kun ahtimen ottaa pois pelistä ei ongelma katoa mihinkään, mutta jos lähtee 1000rpm asti vedättään isolla vaihteella niin että 2,5k menee jo ylipaineen puolelle, ei tutinaa ilmene. Säädöillä ei tuota tutinaa saa pois, mitä nyt överi paksuilla seoksilla ja 10 astetta myöhäsillä ennakoilla saa sen laimennettua melko miedoksi.

    Olen tuota koittanu tutkia, mutta en enään keksi muuta syytä kuin tuo pakonokka. Se kun on 240 astetta ja 9,7 mm, kun imu on 228 astetta ja 9mm. Kaikissa vakionokissa imu on aina järempi, tai samoilla spekseillä kuin pako. Ei edes noissa virinokissa ole pakonokka järempi. Niin voiko tuo nyt aiheuttaa tuon tutinan, kun alkaa loppua ideat kesken?

    Noita nokkaspeksejä vielä kertauksena:
    m50 imu 240 9,7
    m50 pako 228 8,8
    m50tu imu 228 9,0
    m50tu pako 228 9,0
    m52 imu 228 9,0
    m52 pako 228 9,0
    m54b30 imu 240 9,7
    M54b30 pako 228 9.0
    s50b30us imu 252 10,3
    s50b30us pako 240 9,7

    schrickin nokat
    m50 imu 256 10,5
    m50 pako 244 9,5
    m50tu imu 252 10,2
    m50tu pako 244 9,5
    m52 imu 252 10,2
    m52 pako 244 9,5
    tyhmä kysymys mut mites s52b32 nokat? näyttäis saavan uusia edullisemmin kun schrickiä.

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Schrick imusarja, noita on myyty viimeks yli 10v sitten.
    Etsivä löytää kyllä. Toki pitää olla valmis maksamaan myös siitä.
    Ite maksoin uudesta vuonna 99 sen 7500mk.

    Niin ja on ainut modi jolla ei menetä alapään vääntöä ja tulee tehoa oikeasti lisää.

    Jos pistää rahat isompaan kaasuläppään, kiinan pakosarjoihin, ilmansuodattimiin, pörinä pönttöihin ja "lastuun". Menee rahaa enemmän kuin tollanen käytetty imusarja maksaa ja tulos on huonompi.

    Leave a comment:


  • e36coupe
    replied
    No ei ne alumiiniset imusarjat 10:ssä vuodessa miksikään mene.

    Nimimerkillä itse ostin 328 touringin, josta purin jo imarin itselleni tossa syksyllä. Ebayssä välillä on myös näkynyt. Ehkä todella halvan löytäminen on hankalaa, mutta kiireiselle 900$ nurkissa näkynyt myynnissä usan iipeissä.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Schrick imusarja vaan hankintalistalle. M50 sarjalla menetät vain vääntöä alhaalta.
    Schrick imusarja, noita on myyty viimeks yli 10v sitten.

    Leave a comment:


  • EMP
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Ja ajonestonkin poisto ei minusta ole järkevää, ellei ole pakko. (Esim. Kone eri koriin). Eipähän jokaisen nistin mukaan tartu auto, jos se on toiminnassa.
    Ei se ajonesto siitä kokonaan häviä vaikka se ecusta puuttuukin. Ainakin starttisingnaali menee sen korin ews purkin kautta. Eli johtoja joutuu kytkemään että ilman sirua starttaa.

    Leave a comment:

Working...
X