Puhelimella selaisin nii en klikannu sitä auki, paikallisesta Fixus liikkeestä tulee nuo ATE:t. Mäntiäkin niillä olis ~25€ kpl mutteivät saa niitä täksi päiväksi. 15€ oli tuo sarja.
vähän päälle 90€ maksoi Aten tehdaskunnostettu jarrusatula ex toukkaan Merteililtä ei tarvitse tapella tiivisteiden ja männän vaihtamisen kanssa
Hoonannu mäntiä? Vai sylintereitä?
Sylintereitä ihan siihe tarkotetul 3 päisel hoonil, jos on jotain ruostetta ollut männässä niin hienolla vesihiomapaprul mutta se ei pitkäikäinen fixi ole jos on pinta jo rikki.
Kasaukseen ehdottomasti ATE:n jarrusylinterirasvaa. Ihan ykköstä, saa moponetistä.
Hoonannu mäntiä? Vai sylintereitä?
Sylintereitä ihan siihe tarkotetul 3 päisel hoonil, jos on jotain ruostetta ollut männässä niin hienolla vesihiomapaprul mutta se ei pitkäikäinen fixi ole jos on pinta jo rikki.
Kasaukseen ehdottomasti ATE:n jarrusylinterirasvaa. Ihan ykköstä, saa moponetistä.
Niin tarkoitin mäntien "entisöintiä". Laitoin silikonipohjaista rasvaa, IMO parempaa kuin tuo jarrurasva.
Osaisko joku arvailla mikä E46 316:seen iski ku ajosta ilman nykimistä tms. varottelua simahti ja ei käyntiin enää sitte niin millään. Starttaa kyllä ja vähän lupaileeki välillä mutta käyntiin asti ei.. Bensapumppu, sytytyksestä jtn?
Ei tien päälle oikeen pystyny tutkia kun ei työkaluja ollu mukana
Mitä ootta mielipuolta siitä kannattaako lastuttaa 320d manuaali jolla ajettu jo/vasta 307tkm.. Lastuttajana toimisi voimaacomin toimipiste. Eli mieltäni painaa se että kestääkö autoni enää lastutusta ku ajettu ton verran..
Kiitän sitä/niitä jotka vitsii vastata!
Ostetaan 18 tuuman yli 5 puolaset vanteet (mielellään huulelliset) yhteyttä privalla
E46 keskuslukituksen kaukosäätö ei tunnu ottavan signaalia 10m kauempaa. Voiko asialle tehdä jotain, jotta ottaisi nyt ainakin sen 30m?
Jos ei halua avainta lähteä aukomaan ja tekemään lisävirityksiä avaimen antenniin, niin helppo niksi: Laita avaimen kärki päätä vasten ja kantomatka pitenee.
pamahti nesteet pihalle tossa viikoloppuna festareilla. Syy on aika varmasti jossain tuola kannen takana oleva "lähtö" koska tiputtaa aika reippaasti sinne moottorin taakse kun auto käy. neste häviää todella nopeasti joten joutu hinaaman auton pois.
Voiko joku antaa linkkiä realoemiin tolle osalle, en sitä ite löydä.
Pamahti tosiaan tyhjäkäynnillä arviolta puolet nesteistä pihalle kamalan savun saattelemalla, tais löytyä samalla syy tohon nesteen vähäseen häviämiseen, vissiin vuotanut jo pari vuotta tuo kyseinen osa.
auto on e46 m54b30.
Pika-apua:
Tulee jatkuvasti vikakoodia pienenkin ajelulenkin jälkeen, vaikka nollaa vika koodit. Moottorina N42B20 INPA näyttää tämmöistä (suluissa autosähköliikkeen vikakoodien lukulaitteen selsoteet):
2714 CDKHSH2 - Oxygen sensor heater after cat. (bank2)
(Lambdatunnistimen lämmitin katalysaattorin jälkeen, ryhmä2)
ja
2724 CDKLSH2 - Oxygen sensor2 after cat
(Taempi lambdatunnistin, ryhmä 2; signaali)
Ennen kattia olevat lambdat testattu, paitsi se yksi siellä yläpäästä. Katin jälkeen no ilmeisesti 2 anturia? Onkohan molemmat vaihtokunnossa? Mittaristoon ei tule vikavaloja
pamahti nesteet pihalle tossa viikoloppuna festareilla. Syy on aika varmasti jossain tuola kannen takana oleva "lähtö" koska tiputtaa aika reippaasti sinne moottorin taakse kun auto käy. neste häviää todella nopeasti joten joutu hinaaman auton pois.
Voiko joku antaa linkkiä realoemiin tolle osalle, en sitä ite löydä.
Pamahti tosiaan tyhjäkäynnillä arviolta puolet nesteistä pihalle kamalan savun saattelemalla, tais löytyä samalla syy tohon nesteen vähäseen häviämiseen, vissiin vuotanut jo pari vuotta tuo kyseinen osa.
auto on e46 m54b30.
On varmaankin joku lämppärin kennolle menevä letku. Tuosta alla olevista kuvista kun klikkaa niin pääsee katsomaan osanumeroita.
Comment