Originally posted by HTK12
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virallinen vikakoodi topic II
Collapse
X
-
Originally posted by 314da View PostMites nuo info sektoriin tallennetut "vikakoodit" saa pois. Eli siis koodit jotka esim Carly näyttää mutta ei osaa poistaa (saa kyllä poistamisen tehtyä mutta eivät poistu). Istalla nuo eivät näy tai en ainakaan ole keksinyt miten saisi näkymään. F30 v. 2016 kyseessä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by PowerParts View PostAutona e36 m52b28.
Inpasta löytyi seuraavat vikailmoitukset:
55 lambdasondenheizung sonde 2
202 lambdareglergrenze bank 1
Livedatan puolella oxygen sensor voltage 1 ja 2 näyttää 4.83 arvoa mikä on paikallaan, ei siis seilaa.
Käynti normaali. Pakokaasutesti hieman rikkaalla.
Lambdavika? Vai voisiko viitata johonkin muuhun? Isot kiitokset jos joku viitsii kirjoitella.
Lambdojen vaihdolla alkoi toimimaan, toisesta johto pahasti sulanut.
Comment
-
-
Vikana auto ei puhalla lämmintä muualle kun etulasille ja jalkoihin. Vikakoodia antaa:
00002F IHKA: automatic heater -A/C system: fault stored
00040 IHKA: automatic heater -A/C system: fault stored
Mitkä mahtaisi olla näille selitykset ja löytyykö jostain istan/inpan vikakoodeille selitys listaa?:think
Comment
-
-
Originally posted by Enoo View PostVikana auto ei puhalla lämmintä muualle kun etulasille ja jalkoihin. Vikakoodia antaa:
00002F IHKA: automatic heater -A/C system: fault stored
00040 IHKA: automatic heater -A/C system: fault stored
Mitkä mahtaisi olla näille selitykset ja löytyykö jostain istan/inpan vikakoodeille selitys listaa?:thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Enoo View PostVikana auto ei puhalla lämmintä muualle kun etulasille ja jalkoihin. Vikakoodia antaa:
00002F IHKA: automatic heater -A/C system: fault stored
00040 IHKA: automatic heater -A/C system: fault stored
Mitkä mahtaisi olla näille selitykset ja löytyykö jostain istan/inpan vikakoodeille selitys listaa?:thinkE90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Laitetaanpa sopivampaan ketjuun. Onko Inpa jotenkin täysin ylivoimainen vai käykö iCarsoft BMM v 2.0 yhtä hyvin uudehkoihin Bemareihin?
Verrattuna aikaisempaan iCarsoft i910 malliin, uusia ominaisuuksia BMM V2.0 mallissa ovat esimerkiksi sähköisen käsijarrun auki- ja kiinniajo, huoltovälin nollaus, ratin anturin kalibrointi sekä hiukkassuodattimen (DPF) pakkopoltto. Lisäksi laitteessa on isompi värillinen 4,0" TFT näyttö.
Comment
-
-
Originally posted by kp21121 View PostLaitetaanpa sopivampaan ketjuun. Onko Inpa jotenkin täysin ylivoimainen vai käykö iCarsoft BMM v 2.0 yhtä hyvin uudehkoihin Bemareihin?
Verrattuna aikaisempaan iCarsoft i910 malliin, uusia ominaisuuksia BMM V2.0 mallissa ovat esimerkiksi sähköisen käsijarrun auki- ja kiinniajo, huoltovälin nollaus, ratin anturin kalibrointi sekä hiukkassuodattimen (DPF) pakkopoltto. Lisäksi laitteessa on isompi värillinen 4,0" TFT näyttö.
INPA vie ainakin hinnan puolesta 100-0 jos vaan läppärin omistaa valmiiksi (halpa läppärikin kyllä mahtuu icarsoftin hintaan) ja INPA on tehdassofta niin kaikki ominaisuudet löytyy. Miinuksia inpalle tulee sitten hankalahkosta asentamisesta ja uudempien autojen kohdalla on enemmän kuin todennäköistä että scriptit on saksaksi.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by kp21121 View PostKenties sitten hyvänä yhdistelmänä voisi toimia tuo nyttemmin päivittynyt icarsoft yhdistettynä siihen, että ostaa kaapelin inpaa varten ja napsii molemmista rusinat pullasta.:thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostItse valitsisin ISTA:n uudempin (F-sarja jne.) kanssa. En näe mitä tuollainen carsoft voisi tarjota jota ei ISTA:sta löydy. Koodaukset jos kiinnostaa, niin siihen sitten E-sys.
Kaapelit selitettynä:
Exx- Series
Interface = K+DCAN Cable (OBDII to USB) or ICOM
ECU Data Files = SP-Daten
NCS Expert = Coding Software
WinKFP = Programming (Flashing) Software
EDIABAS = Low-Level ECU Communication Software used by NCS Expert & WinKFP
Fxx- / Ixx- / Gxx-Series, Mini, & Rolls-Royce:
Interface = ENET Cable (OBDII to RJ45 Ethernet) or ICOM
ECU Data Files = PSdZData
E-Sys = Coding Software
E-Sys = Programming (Flashing) Software
Jaa'a. Kaipa se voi olla syytä siirtyä heti hyvien ohjelmien pariin :think
Ilmeisesti siis 3 eri kaapelia/ adapteria tarvitsee jos haluaa kattaa E60, E34 ja F25.Last edited by kp21121; 23-08-2019, 00:00.
Comment
-
-
Originally posted by kp21121 View PostOhjelma hankittaneen täältä https://www.bmw-ista.com/
Kaapelit selitettynä:
Exx- Series
Interface = K+DCAN Cable (OBDII to USB) or ICOM
ECU Data Files = SP-Daten
NCS Expert = Coding Software
WinKFP = Programming (Flashing) Software
EDIABAS = Low-Level ECU Communication Software used by NCS Expert & WinKFP
Fxx- / Ixx- / Gxx-Series, Mini, & Rolls-Royce:
Interface = ENET Cable (OBDII to RJ45 Ethernet) or ICOM
ECU Data Files = PSdZData
E-Sys = Coding Software
E-Sys = Programming (Flashing) Software
Jaa'a. Kaipa se voi olla syytä siirtyä heti hyvien ohjelmien pariin :think
Ilmeisesti siis 3 eri kaapelia/ adapteria tarvitsee jos haluaa kattaa E60, E34 ja F25.
ICOM käy kaikkiin (e34 toki tarvii adapterin) on toki selkeästi kallein.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
^ Kiitos. Tutkailen, mikä kannattaa ostaa.
BMW Unlimited Access to the Server Electronic Delivery
€69.99Regular Price€52.49Sale Price
Server content:
ISTA+
ISTA-P
E-SYS
BMW Software Collection
Virtual Box
Bimmercode
Carly
FSC Codes
SDP & Delta Files & PSdZData
SP-Daten
And Much More
Always Up To Date
Tuollaisella paketilla saisi jo kait aika kattavat. Päivityksiin on vain vuoden tilaus, mutta ohjelmaa ilmeisesti pystyy käyttämään päivittämättömänäkin.
Comment
-
Comment