Minkälainen hybridvahvistin ? ja enimmäkseen sentakia tahtoisin toimimaan kun takana on näytöt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Patrees View PostJa minkälaista putkee suosittelette? olis tarkotus ostaa katalysaattorista eteenpäin joku.
Mutta jos noissa takanäytöissä näkyy siis normaalisti toi navin antama kuva, niin sitten vaan hybridivahvistinta hommaamaan, joka tukee digitaalilähetyksiä.
Kannattaa olla yhteydessä nimimerkkiin buksin-1.
Ja ilmeisesti tarkoitat katilta taaksepäin olevaa putkea. Schmiedmann myy ainakin jotain.
Comment
-
-
uusi umpio, vanha vilkku
vaihdoin Depon umpiot orkkisten tilalle, mutta en tilannut uusia etuvilkkuja. Nyt tilanne on se että uusissa umpiossa on erilainen vilkkujen kiinnitysmekanismi. Vanhassa klipsut ja uudessa tiimalasin näköinen kiinnitysruuvi, youtubesta katsoin että facelift-malleissa on sellaiset. Eli kysymys on siis voiko vanhoja vilkkuja yhdistää uudempiin umpioihin, siis saako ne jotenkin kiristettyä, vai pitääkö tässä mennä vilkkukaupoille?
Comment
-
-
Originally posted by Kepesjokke View Postmissä on ohjauspyörän asentotunnistin?
Sytty abs ja luistoneston merkkivalot ja ku käytti töpselissä niin sano että Ohjauspyörän asento epäuskottava."Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostViimeksi tein niin että kasasin jatkoilla ja nivelillä pitkän jatkon räikkään ja yläkautta auki ja kiinni, oli nimittäin huomattavasti helpompi näin kun alakautta
Nooh, ei se ole ongelma.. Nyt ilmeni ongelmaksi että vaikka mutterit irrotin niin ei pallonivelet irronnu millään. vaikka kuinka tako lekalla ja väänti rautakangella ni ei. Jouduimme heittämään pyyhkeen kehään ja pulttamaan vanhat pultit paikoilleen ja ajamaan tietokoneen ääreen kysymään lisäinfoa..
Eli ilmeisesti ei ole muuta vaihtoehtoa kuin käydä ostamassa se saakelin pallonivelen irrotustyökaluLast edited by kaikkone; 26-05-2012, 23:00.
Comment
-
-
Originally posted by nepp1 View Postvaihdoin Depon umpiot orkkisten tilalle, mutta en tilannut uusia etuvilkkuja. Nyt tilanne on se että uusissa umpiossa on erilainen vilkkujen kiinnitysmekanismi. Vanhassa klipsut ja uudessa tiimalasin näköinen kiinnitysruuvi, youtubesta katsoin että facelift-malleissa on sellaiset. Eli kysymys on siis voiko vanhoja vilkkuja yhdistää uudempiin umpioihin, siis saako ne jotenkin kiristettyä, vai pitääkö tässä mennä vilkkukaupoille?
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Post
Asf, ylhäältä ei ois mitenkään päin mahtunut räikkä, saati hylsy tuohon mutteriin.
Nooh, ei se ole ongelma.. Nyt ilmeni ongelmaksi että vaikka mutterit irrotin niin ei pallonivelet irronnu millään. vaikka kuinka tako lekalla ja väänti rautakangella ni ei. Jouduimme heittämään pyyhkeen kehään ja pulttamaan vanhat pultit paikoilleen ja ajamaan tietokoneen ääreen kysymään lisäinfoa..
Eli ilmeisesti ei ole muuta vaihtoehtoa kuin käydä ostamassa se saakelin pallonivelen irrotustyökalu
Comment
-
-
Originally posted by tuttifrutti View PostMinkä kokoinen ompi tuo mutteri nro 7? Omassa menee tukivarsi vaihtoon väljän pallon takia, niin tietäisi millä avaimella siihen pääsee helpoiten käsiksi, ja löytyykö se kyseinen avain jo työkaluvalikoimasta. Kesken remontin ei kiinnosta lähteä ajelemaan 50 kilsaa suuntaansa työkalukauppaan- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by tuttifrutti View PostMinkä kokoinen ompi tuo mutteri nro 7? Omassa menee tukivarsi vaihtoon väljän pallon takia, niin tietäisi millä avaimella siihen pääsee helpoiten käsiksi, ja löytyykö se kyseinen avain jo työkaluvalikoimasta. Kesken remontin ei kiinnosta lähteä ajelemaan 50 kilsaa suuntaansa työkalukauppaan
Originally posted by Supa View PostOisko 22mm. Ja kaikkoselle vinkiksi siis jos tuo sisempi pallo ei irtoa niin pitää takapuslan vielä korissa kiinni ja pamauttaa murtohaarukalla tukivarren ja apurungon väliin niin se kiilaa sen irti, helppo homma.
Tänää töissä sit aamul duunailin tommosesta 30mm paksusta harjateräksestä murtohaarukan :P, toivottavasti sillä sais tänää sen tehtyä pois.
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Post
Asf, ylhäältä ei ois mitenkään päin mahtunut räikkä, saati hylsy tuohon mutteriin.
Oman sigun kotterosta irroitin ja kiristin yläkautta, edellisestä tein alakautta ja vituttihan se.
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostSigusta päätellen sulla on kiisseli niin en tiedä miten sielä on tilaa.
Oman sigun kotterosta irroitin ja kiristin yläkautta, edellisestä tein alakautta ja vituttihan se.
Nyt on uudet tukivarret med powerflex.
haarukkamurtimen kun teki ni joha alko laulamaan :P
Comment
-
-
Löytyyköhän touringista aukeavalle takalasille omaa sulaketta?
Olisi kiva saada tuo pois pelistä, varmaan kytkimessä vikaa kun aina silloin tällöin tulee ajanjaksoja että lasi elää ihan omaa elämäänsä ja pomppii jatkuvasti auki. Vian ollessa "päällä" lasin kytkin ei toimi ollenkaan.
Parin päivän päästä mikrokytkin saattaa taas toimia jonkun aikaa ihan normaalisti ja lasi ei pompi auki itsestään..E91 lci 330xd.
Comment
-
-
Originally posted by Jampsu87 View PostLöytyyköhän touringista aukeavalle takalasille omaa sulaketta?
Olisi kiva saada tuo pois pelistä, varmaan kytkimessä vikaa kun aina silloin tällöin tulee ajanjaksoja että lasi elää ihan omaa elämäänsä ja pomppii jatkuvasti auki. Vian ollessa "päällä" lasin kytkin ei toimi ollenkaan.
Parin päivän päästä mikrokytkin saattaa taas toimia jonkun aikaa ihan normaalisti ja lasi ei pompi auki itsestään..
Tuota kautta kulkee kytkimen tieto ja aika usein pompsauttelee lasia auki kun johtimet paskana, vaatii uuden lasin tällöin.
Vian saa pois päältä niin että irrottaa spoikan alta löytyvän mustan liittimen mikä menee mikrokytkimelle.
Jos vielä tämänkin jälkeen temppuilee on luukun johtosarjassa vikaa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Kuinka E46 320i M54b22 kuuluu reagoida jos ottaa ilmamassamittarista piuhan pois? Olen yrittänyt liiskata erittäin hankalaa polttoaineseos laiha ongelmaa ja kokeilin nyt irroittaa imm piuhan:
Tulos: Käynnissä ei minkäänlaista eroa. Antaa vikakoodin p0104 Mass or Volume Air Flow Circuit Intermittent, jos piuha on irti. Piuha kiinni ei anna tuota. Jos auto on käynnissä kun nippaisee johdon irti, niin ehkä 700->650rpm muutos tapahtuu sekunniksi, samoin kun piuhan pistää kiinni lennosta.
P0174 ja P0171 ovat auton vikakoodien ongelmat mitä yritän liiskata.Last edited by Warra; 29-05-2012, 19:52.E46 320i Facelift Touring M54b22
exät:E46 316i Facelift Sedan N42b18, E46 316i Sedan M43b19, E36 318tiA Compact M42B18
Comment
-
Comment